Måndag Med Vänner

Tänkte berätta för er om gårdagen. Fullt ös medvetslös säger jag!!

-Frulle
-Becci
-Hanna & Neville
-Marianne
-Familjen
-Robin

-Mathilda
-Storebror

Let´s begin

Frulle - Mamma dukade upp värsta hotellfrullen! Har iof aldrig sett tomtegröt där men det var grymt gott! Sång och många skratt denna soliga måndags morgon :)



Becci - Tog tag i min hästman och kapade av en ca 5 cm. Vill egentligen inte klippa mig, men det var ett måste!! Tack så jätte mycket!!

Hanna - Tog moppen och brummade iväg till Hanna och Neville. Igår fick vi verkligen tid för varandra. Det var mysigt att bara va liksom. Och att få träffa Neville igen var så härligt. Den lilla parveln har börjar skratta :) Fina är ni, Hanna och Neville!




Hälsade på Hannas hästar, så små och söta =)






38 grader i solen. Den är rätt sjuk en vårdag i april! =)



Marianne - Körde moppen från Hanna till Marianne, mammas väninna,  för att massera henne. På köpet fick vi oss en trevlig pratstund. Förlåt för att jag plågade dig lite, men hoppas du kommer ihåg det som var skönt och att det gör gott för dig :)

Familjen - Hem för att käka tacopaj med familjen, super gott!! =)

Robin - Den där Robin me ja =). Kom på besök till Svenstorpsvägen. Trevligt, mycket trevligt. Jisses vad vi tryckte  i honom. Tacopaj, nahos, kaffe och tårta haha.  Men tror han var rätt nöjd ändå :). Dessutom fick han lite nackmassage.. aaa okej du gav mig med :P



Mathilda - Kom förbi en sväng också. Tösen som lillsyrran var ute coh reste med. Kul att se henne på hemmaplan :)

Storebror - Är ett måste kl 22 på vardagar! På Mallis kommer jag coh Ida sitta bänkade framför Play varje dag :P.


Nu ska jag sätta mig på altanen hemma i Ellholm och försöka få den där lilla randen. behöver inte vara jätte markerad linje, men lite iaf. Det kan väl inte vara för mkt begärt? :O :).

Love Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0