Sista Utgången I Jönköping För Denna Sommaren...

Efter jobb igår till 20 skyndade jag mig hem för att fräscha till och svida om inför en utgång med Tina, Linus och Evelina.

Martina och Evelina satt på Karlssons och skulle käka när jag joinade. Jag han bara trycka i mitt ett äpple hemma så jag åt deras rester.. det får man väl göra? höhöh :).
Skaldjurs soppa och oxfile tillsammans med en White Lady satt fint sådär på fredagskvällen med trevligt sällskap :).

Gick vidare till nedervåningen - Karlssons är ingen hit på fredagar... sorry..
Över till andra sidan gatan och C-bar. Disco dans och mingel!!






När jag gick ut hade jag håret nersläppt och lite make up. Kände mig inte alls bekväm och som tur väl bor Linus mitt i smeten så kunde gå hem till honom och fixa till mig lite för att iaf kunna vistas bland folk :P




Love Erica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0