Hon Rycker In

Orkade inte fokusera på att vara ute och gå trots det fina vädret. gick till gymmet ist och körde crosstrainer. där kan man liksom bara stå och köra. kolla på tv, lyssna på musik, blunda.. ja vad man känner för liksom :).
Jag möts av mina chefer som i princip ber på sina bara knän att jag ska jobba ett  par timmar idag i Huskvarna för en som är sjuk. Som i tidgare inlägg. ja man ställer ju upp för sina kollegor. Som tur var fick jag låna Atlantis bilen och slippa åka 30 min buss!!

Jag och Vasilij i Hallby herrlag (som för övrigt har namngett en drink på Centrum till hallby drinken :P) hade bokat en tid idag vid 14. känns elakt att säga till honom att jag inte kan längre :-/. Får hoppas vi löser det på måndag ist.


Fly fältet om ni ser denna bil komma farandes för idag är det jag som sitter bakom ratten :P

Love Erica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0