Hollywood smile

Yeeees... på sex dagar ska jag få ett bländande vitt leende. eller kanske inte riktigt då bländande som Andreas Karlsson... btw.. skulle ni kunna tänka er han som en grävling.. som kanske hoppar upp framför en bil en mörk natt och det enda man ser är hans vita tänder? (lite internt mellan syskonen detta) :P

Ligger nu i min säng, nynduschad och fräsch med tandblekningsskenor i truten.
Tänkte dra onsdagens Big Brother avsnitt. Ligger lite efter nu när jag jobbar natten.. :)




När vi ändå håller på och snacka om Andreas kan jag ju säga som så att jag har varit på samma bröllop som honom. Andreas är min gudmors mans kusin. De ni :P.

Love Erica

Kommentarer
Postat av: becca

jag vill me ha tandblekning!!!

2011-04-22 @ 18:44:59
URL: http://rronnysdother.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tandbleking är inte bra för tändernas emalj.

2011-04-22 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0