Hilma & Erik

Var ute och körde lite bil. Postade ett brev och köpte choklad åt Bengt-Erik, mammas morbror. När jag var där i affären såg jag fina gula tulpaner. eller det var bara knoppar nu, men vet att de kommer bli jättefina när de slår ut iaf :). Tänkte på min gammelmormor Hilma som har sin grav här i Elleholm och ville ge henne de här blommorna för att visa att hon finns i mina tankar.

Körde hem för middag, sedan åkte Martina och Linus med mig till graven.

Jag bestämde mig för att inte gråta redan innan för att visa gammelmormor och gammelmorfar att jag är lycklig. Jag tror hellre de vill se att jag är glad för livet än ledsen att de är borta. Det är jag iof, men de har det bra tillsammans och de vet att jag tänker på dem.

Nu ser graven lite tråkig ut, men till påsk kommer den skina upp igen efter all sol och blommor som ska på plats :)





Träffade aldrig min gammelmorfar Erik. Mamma har berättat att han älskade barn. önskar han var en del av min barndom som min gammelmormor. Hon var så härlig. Satt där i sin gungstol och bakade världens godaste drömmar och mjuk pepparkaka =). Kärlek till er! <3

Love Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0