4 Days

Nahe. dags för en uppdatering igen.
Tycker att jag är lite ur form! Inte bra detta.
Jag ber om ursäkt.. igen :P


Onsdag - En snubbe dricksade 680 kr efter att ha handlat för 320. Han bad mig dra 1000 på kortet.. Så det var inte så att han bara gick ifrån pengarna, utan han ville dricksa.. Ja tack säger jag! :)

Torsdag - Inte mycket till liv vad jag kommer ihåg. Jobbade lite på Atlantis typ.. kul va :P

Fredag - Atlantis + Centrum. Günter gästade C-bar! ;)

Lördag - Jag ligger i sängen och kollar på BB. Tar på mig löparkläderna för en runda ut. När jag kommer ner till porten ser jag att det blåser massor och jag är inte alls motivierad till att springa. Källardörren stod öppen.. gick ner och kollade om det fanns någon tvättid de närmaste dagarna.. Och yees. Det var ledigt just i denna stund. Struntade i löpet och tvättade ist. Trött tjej nu ass! :-/
Första gången jag går utanför dörren är klockan 20.50
...Då vankas det Fashion Hair Show på Centrum Bar och efter det jobb. Mycket trevligt!!

Ger er ett par bilder från showen. Finns en video på min FB om någon är nyfiken på alla deltagare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0