What the F*ck!!

Hahahahahaha skrattretande!!!!
Följade text som kommer skall du ropa med en go mans röst
som om du stod och kollade på en VM final med världens sämsta domare!


Det var den sämsta, den sämsta, den sämsta film jag set!!!!!

Detta är det enda du ser under hela filmen!!
Måste vara tidernas billigaste film som har producerats!



Då var man tillbaka i Linköping där jag pluggar till massageterapeut.
Åkte med Hanna klockan 07.00 ifrån Växjö och var uppe 10.00
Tack för scout väskan mamma :) höhö





Sen var det dags för lunch och hade inte speciellt mkt i kylen i växjö iom att det blev hämtmat igår :P.
såååå... det fick bli köttfärs med fiskgratäng höhöhö





Kosta är en trogen bloggläsare haha :)





Efter skolan åkte jag och Elize och handlade mat för veckan.
Hon köpte 3 stycken yoggi för 4 morgonar och 4 kvällar haha.
Hur sjutton ska du lyckas äta upp dem? skön hehe
Tack för att du körde mig!!




Hört att det är nyttigt med färger i maten :)





Ericas "romantiska" hörna höhö




Kommentarer
Postat av: Elize Hjalmarsson

Varsågod. det var roligt att handla med dig.

Det är nemas problemas att äta yoggi haha. Du är för skön du med min vän Kram på dig

2010-10-18 @ 20:51:04
Postat av: Annie

han kosta ser ut som gjöken-philip om man kollar fort! :D

2010-10-18 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0