When love takes over

Hello Party People!!
Igår stod jag bakom baren och inte framför som förra veckan,. och det är ju riktigt glad över!
Jag har aldrig mått så dåligt pga alkohol! Gick som ett lik fram och tillbaka.
Hoppas ni tänkte på att äta och dricka innan ni gick och la er inatt eller tänk på det nu natten som kommer!!
Kan va en av orsakerna att ajag mådde sämst!!


Såhär kan jag se ut när jag är dyngrak. (förlåt mor, far släkt. men har allt sett er på julafton :P)





SER JAG UT SOM EN ALBAN?!?!?!
Jag har hört allt möjligt förrut
- Ryska
- Kroat
- Polska
- Asiat
m.fl men aldrig tidigare Alban. Jag är ju så svensk som man kan bli och är stolt över det! Jag hetter ju t.o.m Svensson innan :P.

Var sjukt roligt att jobba igår! Vi dansade som bara den innen i baren :)

Look a like!?!
  



Nu kommer snart mor och far!! Vi ska kolla på när Becci, Ida och Hallby spelar match sen ska jag umgås med dem hela kvällen, myspys! De ska sova på scandic. så man kanske ska passa på och käka hotellfrulle imöra :)

Kära mor och far är i farten :D <3






Jag hade ju endel roliga bilder men de går ju inte få in!!! jag blir så lack!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0