They say Im ugly!

God morgon!

Jag kan vara den sämsta på att snooza, har klockan väl ringt finns det oftast inga andra elternativ än att gå upp för mig.
Jag har frusit så mycket inatt och ändå har jag världens varmaste och fulaste (enligt ett x antal person) pyjamas höhöhö - Annie & Ida ni kan känna er träffade. Men ni har satt ett spår i denna så nu tänker jag på er varje kväll innan jag somnar :)


Vad är det för fel? Den är mjuk och rosa och från Staterna :)


Bara för att ni är så fruktansvärt snygga va <3 ;)


Sprang in i duschen för att värma mig lite, men seriöst... det är helt omöjligt att duscha på morgonen och inte frysa... Iaf för mig tydligen. Hade gåshud i 10 min.
Hade tänkt raka benen men man ska ju vänta 20 min om man har haft gåshud precis.. och eftersom min aldrig försvann så får jag dricka lite Te och fixa det senare.


Jag i herrversion höhö

Läge att göra sig i ordning lite så att jag kommer i tid till lektionen idag
Anatomi och Manuell medicin idag Wehey. Today Gonna Be A Good Day! :)

Kommentarer
Postat av: Calle Carlsson

Trött tjej ass! men älskar dig för att du är den du är! <3

2010-10-07 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0