Its a dream

Fredrik kom ner från metropolen Motala för hälsa på mig här i Linköping! Mycket roligt att träffa en gammal vän igen. ses typ bara vart annat år känns det som, så nu passade vi på när avståndet inte var så långt :).

Han kommer alltid med visa ord till en liten vilsen flicka som mig.
Du är så värd all din framgång! och jag önskar dig all lycka till!
Jag kommer alltid finnas här för dig som du finns där för mig!
Du är Guld!

All the singel ladys-klicka på en av bilderna för att komma till Fredriks hemsida.mycket hud,just for u höhö ;)



Ni får hålla utkik efter honom i Septembers nya video!! De filmade den förra veckan så den är ju inte riktigt klar än om man säger så.

September - Can´t get over








Min dröm jag lovade att berätta om.

Hallby damer var och lirade mot farmen i Lund i helgen. Domarna i Skåne är helt knas. Stört dåliga!!!
Och så hade de då råkat ut för detta ännu en gång. Läs vad de råkade ut för Här

Då drömmer jag att jag står på läktaren och blir så förbannad, rent ut sagt, att jag springer ner och skriker domaren rakt i ansiktet. "Är du helt dum i huvudet eller, du är så jävla dålig?!?!?! "
Sen vänder jag mig mot publiken och säger "Förlåt.. jag var bara tvungen"

hahaha gött ju!! tänk om mkan skulle kunna våga göra så i verkligheten :P







Kommentarer
Postat av: sanna

fiii fan vilken kille

2010-10-20 @ 22:55:27
Postat av: Mamma

Det om domaren, det skulle jag också vilja våga göra. När jag läste det här på din blogg, skrattade jag en lång stund efter. Jag kan se det framför mig när du rusar ner och skriker det till honom och sen vänder dig till publiken med ett leende och ber om ursäkt. Tack för skrattet jag fick så här på morgonen!

2010-10-21 @ 06:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0