Ain´t life good sometimes

Sitter nu framför Idol helt själv i min morgonrock, tända doftljus , en kopp te och tomtegröt :)
Låter kanske tragiskt. men njaa.. ganska skönt ändå..







Har varit på Medley och badat jacuzzi med Johanna Åkesson och Sanna Sommén idag.
Mycket trevligt damer! Tack ska ni ha :)

Det var en barnfamilj som satt i bubblet samtidigt som oss. Vi tre var mer nervösa för den lilla flickan, ca 1.5 år) än vad mamman var. Vet inte hur många gånger vi stammade eller var på väg fram för att ta tag i stackarn.


  
Förlåt Sanna ;)







Avslutade min resa i stan med ett stopp på Carpe Diem för att massera bossen Mari :)
Får lov och säga att de är allt bra underbara där!
Jag fick med mig 2 sallader och en baguett hem + drickspengar +
att hon körde mig fram till dörren så jag slapp gå med min tunga massagebänk :)




Tack Mari!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha! -men du glömde att Sanna höll på att dränkas ;)

2010-10-15 @ 23:52:04
Postat av: sanna

jaa det var ju det viktigaste på heeela dagen haha.

snygg bild förresten. ser ut som en smurf

2010-10-19 @ 12:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0