I am proud

Då var man tillbaka på bilioteket igen :o. Är dock tacksam över att det finns när man inte har någon dator hemma.

Har precis varit ute i Kinnarps och masserat. Idag blev det tyvärr bara en kund. Men men jag kom ju iaf upp i tid :).

 

1. Gick till gymmet för att kolla om det var någon från juniorerna som ville ha massage
2. Var bara A-lag spelare
3. Går tillbaka för att kolla om det var någon massör där man kunde få lära sig lite av. Då säger Torp att "Frostis" antagligen kommer snart.
4. Jag går ut genom dörren och möter en snubbe. Jag hälsar men kan ju inte med och fråga "Är det du som är Frostis?" Haha .. tänk om det varit en spelare. dunder pinsamt isf ju! Man kan ju inte hålla reda på alla liksom :P.
Det visade sig sen att det tydligen var Frostis.
Då hade jag tyvärr inte mod att gå in i gymmet för en 3:dje gång :P

Så jag får gå dit nästa omgång ist och kolla :)

Kinnarps igår kväll
Patrick Ross - Kom Erica, jag ska visa dig en sak. Det var Ronny din pappa hette va?
Jag - jajemen. stämmer bra de.
Patrick - Jag snackade lite med Bengt Halvarsson (Arena chef för Kinnarp) och han sa att din pappa var väldigt duktig.
Jag - mm. jag har hört det ..va roligt :)
Patrick - Det var 80/81 han spelade va?
Jag - Japp precis.
Patrcik - Då borde han vara här någonstans.

Ser ni den lilla röda ringer tll höger? Där är pappa

 





















Lite väl suddig bild kanske. Men det står här 81/82. Pappa? (3 ifrån vänster högst upp, Bengt)



Och här har vi honom- Min far när han spelade i Hv71 :)





Kan nästa tro att jag var påväg ut och skulle tävla i konståkning med denna frisyr.
Drömde om det här om natten. kanske var därför jag ville känna mig extra fin i håret :)

Ändå lite kreativt att sätta ett armband som accessoar runt knuten tycker jag :).

Skjorta och kofta ifrån Gina Tricot 199:- styck. Bra kod :)
    

Kommer bilder på det andra jag köpte i lördags också...




Money Money Money
2845
kr är nu insatta på mitt konto för massagebänken jag skickade tillbaka.
Wehey. Känns nästan som att det är plus pengar.
Man kanske ska börja göra lite så.
Handla massor för att sedan lämna tillbaka :P
Får 300 tillbaka på ett par skor jag återlämnat också :)




Kommentarer
Postat av: becca

81-82 va de!

sjysst frilla pappa hade på den tiden. haha :)

2010-10-12 @ 23:54:27
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0