Hello santa claus!?

                                                

Seriöst.. Jag älskar verkligen julen men det är 73 dagar kvar tills tomten kommer.
Är affärerna inte lite väl tidigt ute med pynt i år?





Ni som vet hur mitt kök ser ut. Skulle inte de här två tavlorna sitta som en dans på min vägg?
Mor och far! Här kommer min första juleklapps önskan! Anteckna! :)





Dagen till ära fick det bli en fika på Waynes uteservering med...




... *trummvirvel* Iiiiiiiiiidaaaaa Niiiiiilssoooooon!! Whey Whey Whey!!! <3





Här följer resterande plagg jag köpt under den senaste veckan.
Säg vad ni tycker. jag har fortfarande chans att byta..
a okej. jag köpte för att jag tycker det va snyggt.
Men alltid kul om man får lite kommentarer om det med :)






Kommer bli grann med lite fina accesoarer till :)





Denna kan man ju tycka är sjukt ful... men jag tror den kan bli snygg med en svart klänning.





Kjolen går upp till midjan och går till halva lauren som vi säger i Blekinge ;)
Med ett enkelt svart linne, tunna svart kalasbyxor och ett par höga pumps!! KBK!!!




Blev endel grönt märkte jag..
men jag har lite gröna ögon och hört att jag passar i den färgen.
Så nu litar jag på det helt enkelt :)




Vet ni vad som händer imorgon 05.00?
Det vet jag iaf för jag kollar på nyhetsmorgon varje dag!

Säger detta dig något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0