My weekend in pictures!

RUMPA!!! hade precis skrivit ett inlägg och så försvann skiten!! Inte okej när man står på bibblan och min tid gick ut för 6 minuter sen!! jag får göra ett nytt försök :)

Becc är i Älvdalen hos Alex och tog med sig sin dator, precis.. vilken hade inte gjort det?
Min dator blev stueln i somras och den jag använder nu kommer från typ 1800-talet och väger bly (men jag är jätte tacksam pappa! Den fungerar kanon när man väl är på plats :)
Men iom att den är så stor får den vara i Linköping under tiden jag pluggar där. orkar inte dra den på cykeln med alla andra väskor. Tur att becci kommer imon imorgon kväll iaf :)

Om man ska låna dator på bibblan finns det 10 minuters datorer, som jag är på nu. Annars måste ma ha lånekort. Och ni som känner mig vet att "Erica Ronnysdother + bibliotek/böcker = djup sömn" Vi matchar inte sådär jättebra tyvärr.

Här nedan följer min helg i bilder!
1 - tråkigt för er att bara läsa massa text. jag själv föredrar bloggar med bilder.. som sagt. bibliotek/böcker. njaa.
2 - Jag har ont om tid!
3 - En bild säger mer än 1000 ord


Började med en sallad på Prima med familjen + Alex




Fortsatte med shopping - Kavaj, kjol, läppglans, bodyglitter :)
  


Sen var det dags att heja fram Becci, Ida och Hallby till deras andra raka vinst! :)
   



Efter matchen fick vi för oss att åka ut till Kinnarps och kolla om det fanns några biljetter kvar till Hv71-AIK.
Familjen Ronnysdother/Svensson kan aldrig få nog av sport :)
som ni ser fick vi inte tag på världs biljetter. men det var roligt. Tack mor och far!
  



Martin fick träffa, enligt han,  TAIF legenden Ronny (pappa) Svensson. Riktigt glad var Martin :)
     

   





Efter matchen körde vi systrarna till respektive förfest. Jag pappa och mamma åkte och käkade på kock & bar. 
Mycket god mat i trevligt sällskap :)

Kycklingspett med klyftpäre för mig och schnitzel med samma tillbehör till far och mor
  

Ja.. det var lördagen det.

I söndags tog jag en promenad upp till Elmia där mamma och pappa bodde på hotel scandic för att käka lite hotellfrulle och umgås. Tack för det med!

Jag - Gud så dyrt det har blivit för er denna helgen
Mamma - Det blir det alltid när vi hälsar på er.

Höhöhö :)




På eftermiddagen begav jag mig till Kinnarps igen för att massera Hv71 -j18 inför deras match.
5-2 mot Frölunda!! Gött Boys!!

Materialen till mig
- Vad har du gjort med dem? De åker ju som bara den!
hihi :) Tack för creden.. men kan nog säkert säga att det inte är pga av mig :)





Nu har jag varit och shoppat ... igen.. :-/ Kanske kommer upp någon bild så småning om. Blev helt suddiga de jag tog innan.

Nahe!! Upp till Kinnarps för att massera igen!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack skall du och dina systrar ha för helgen.

Och du , jag tror det är på grund av dej och din massage som de är så bra :-)). HV J18

2010-10-11 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0