the secret of a woman´s purse

Någon karl där ute som är nyfiken på vad damer kan ha sin handväska?

Jag skulle nyss rensa ur min handväska från kvitton och allt annat som inte bör vara där.
Detta är vad jag fann i min :)





3 Lypsyl - kylan börjar ta fart, torra läppar är ingen hit asss.
2 Läppglans - vilken flicka använder inte gloss? :)
1 Läppstift - jadu.. varför inte? (hahaha sjukt att ha 6 olika prudukter för läpparna i en liten handväska)  
1 Nagellack - man vet aldrig vart man hamnar.
2 Parfymer - när man är iväg längre än vad man tänkt sig, man lär ju lukta gott :)
1 Cleareyes - då ögonen börjar ge med sig, inge kul med röda ögon!
7 Alvedon - när man bara inte orkar mer.
1 Armband - om man plötsligt känner att man vill vara snäppet kvinnligare 
1 Klocka - brukar ha den på mig, händer att den hamnar i väskan i.o.m att man inte får massera med smycken.
1 Bygel - haha. slängde ner den där när den hade trängt ur och skavde mig så in i norden.
2 Euro - Den får ligga i väskan för att påminna mig om den roliga tiden på Mallorca med alla underbara vänner!
1 Nycklar - Ja.. det är ju ganska uppenbart, läge att kunna låsa och komma in i bostaden.
1 Plackers - Avskyr när det fastnat något i tänderna , man vill ju hålla munnen fräsch.
1 Triss skrap - Fick den och 2 lotter av Ida Carlsson :), den får ligga där i till nästa gång man försöker på millen
2 Hårsnoddar - De där små rackarna försvinner alltid så det är bra att ha ett par i reserv.
1 Körkort - Om man skulle få för sig att stjäla en bil.
1 Visa kort - Bilen kanske behöver tankas
1 spegel - Lär ju kolla så glosset blir bra, så man droppar cleareyesen rätt, så den där broccoli biten försvann när man pillade med plackersen eller så håruppsättningen blev som den var tänkt :).

Kommentarer
Postat av: mathilde

Saknar måttbandet,men det kanske har med åldern att göra......

2010-10-18 @ 08:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0