Taking the stage

Whey Whey Whey!!!

Jag kan nu meddela er att jag fått jobb på ett Spa/Gym i Jönköping.
Jag har halva tiden kvar på min utbildning men vad sjutton tänkte jag. Man kan la söka iaf. Och det gick ju bra :).
Så nu börjar jag lite smått  för att sedan öka efter att utbildningen är klar. Vilken lättnad det är att veta att man inte behöver gå arbetslös efter jul!

Ni som inte sett på frysboxen (farmors snack på facebook :P.. jag diggar henne :D) var jag fått jobb kanske är nyfikna.. då ska ni få veta det efter jag dragit min klassiska trumvirvel ;)



             hihihi :)



*trumvirvel*




         

Klicka på loggan för att komma till hemsidan och se vart jag ska jobba :)

Främst ska jag jobba med massage av olika slag. Sedan kommer jag kanske även jobba som receptionist, gruppträningsintruktör och/eller PT :)
Sjukt gött att allting finns under samma tak!
Får även träna gratis och använda relaxen när jag vill. Yihu.. wounderbar:)


Me in action!!


Skrubbar bildmattor :P
     


Kockar på E:4an  :)




Servering på E:4an :P



Hjälper mamma och pappa att ta bort tapeter :)



   
Rockstjärna :P




Rockstjärna ;)


Man har ju hunnit med endel i sina unga år ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0