song of the week

Nu ska jag börja lägga upp veckans låt varje lördag.
Och även försöka skriva ett budord ifrån mig till dig. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Det kan vara bra att småbråka i ett förhållande så att du får det sagt som trycker dig.
Men att gå till sängs som ovänner , ligga där rygg mot rygg, stirra in i väggen,
känna tårarna falla ner för kinderna och att hjärtat slits i bitar
 kan inte annat än kännas hemskt



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Mitt budord
Ta vara på de människorna du älskar. Alla människor har styrkor och svagheter.
Ta fram det positiva i varje individ istället för att gräva ner dig i det negativa.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Låten handlar inte om mitt eget liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0