(never) too late to apologize

Klockan ringde tydligen inte!! Varken 06.30 eller 06.50.
Trodde man kunde stänga av mobilen och att det skulle ringa ändå. Men nahe. jaha... Kom 1 timme sent till lektionen. :-/... Nu har jag iaf fått låna en laddare av Matilda.

Har haft driva eget hela förmiddagen och kan ju säga att jag lär gifta mig med någon som har koll på ekonomin, för fy bubblan. inget för mig det!! Spenderar dem gärna iof ;)
Har även kommit fram till att jag är en ödjmuk människa som tänker på andras välmående. Det kan ju vara en bra egenskap som väger upp lite :).

Jag och Cecilia har kommit på en sjukt bra idé. Berättar om den senare idag :).

Nu lär jag ringa Atlantis och Patrik Ross...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0