Love is in the air

Min mus är rätt trött ass :-/





Enkel rätt att laga till en perfekt start på dejten.

Ingredienser
-Kycklingfilé
-creme craiche - paprika chili
-creme fraiche - naturell
-riven ost
-Ris,  tagliatelle eller klyftpotatis.

sätt ugnen på 250 grader.
-Bryn kyckling i en stekpanna. (Till en början hög värme, men sänk snabbt så kycklingen inte blir torr och bränd)
-Blanda båda sorterna creme fraiche.
-Lägg kyckligen i en ugnsäker form och häll över blandningen med creme fraiche. strö över den rivna osten.
-Sätt in formen i ugnen till såsen blivit varm och osten fått fin färg.
-Under tiden gör du kolhydraterna. men det kan du förmodligen så. KBK!


Super enkelt och super gott!
Men är du verkligen kass på att laga mat finns det en ännu enklare version.

Bryn kycklingen och höll över blandningen med creme fraiche - Klart!







Imon ska jag berätta om en sak som gör mig så fruktansvärt irriterad!!
hatar hatar hatar verkligen !!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Behövs nog lite nål och tråd till den musen tror jag ;)

2010-10-19 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0