Hard working woman!

Är precis hemkommen efter att ha praktiserat uppe i Kinnarps på Hv71 -j18 och några ifrån j20 vet hur man ska utnytja en massör :).
Det var roligt idag! Fick massera, vader, framsida baksida lår, höftböjaren, stjärten, ryggen, nacke, och sen kom det någon jädra konstig kille som hade ont precis under nyckelbenet på vänster sidan när han böjde huvudet åt höger höhö (skojar bara :P)
Lycka till under alla matcherna i helgen båda lagen!! :)



Har varit i skolan hela dagen men gick 1,5 timme tidigare så jag han hem och lämna av min packning innan praktiken.
Nu är jag precis hem kommen och har tryckt i mig lite müssli för att snart gå och jobba i redbullbaren (internt :P) på centrumbar!!!

Det var ju inte läge att vara så stressad för att hinne med bussen upp till kinnarps att man inte han leta efter pengar för att komma hem. Fick då ta mina korta tjocka ben och bränna lite fett helt enkelt '(höhö),. 35 min powerwalk fick det bli. vilket resulterar till svettig och måste nu duscha innan jag ska till centrum. gaaaah! varför sitter jag här coh skriver när jag inte har tid? :P


Imorgon kommer far och mor då ska jag ta det väldigt lugnt!!!

Önskar er alla en fortsatt trevlig afton!


KOM IGEN NU JÖNKÖPING!!! VI VILL HA DRICKS!!! DET ÄR SERVICE DET HANDLAR OM :)
tack på förhand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0