Guess whos back!

Jag har funderat ett tag på att ta upp bloggen igen
Det har ju gått sådär de senaste gångerna jag försökt.
Efter ett par veckor har jag tröttnat men nu tänkte jag ge den en ärlig chans igen.
Det händer ju faktiskt endel i mitt liv nu för tiden så kanske finns något intressant att berätta om :)

Jag vet att jag kommer ha ett par trogna läsare iaf! Det är ju inte så pjåkigt :P



En liten uppdatering om vad som hänt senast jag skrev här då.. vilket var för 1 år sen höhö.

- gick ut barskolan med super betyg!

- Faktum är att jag faktiskt har skolrekordet på 3 drinkar, en coctail, en longdrick och en shortdrink. Min tid slutade på 46 sek!! Tänk då att det är ca 500 elever per år!!! (räknat från 2007) Sjukt nöjd över mig själv:)
Jag vet att pappa brukar skryta med det inför hans arbetskamrater när de säger att de har en son som skriver låtar till Pink och ligger etta på billboard listan eller att de har en son som kom etta av svenskarna i Finnkampen på 1500 meter.
  
 
      
 2009                     2010                2010

  
   2010
                                                                                                                           
 
2009

           
2009


 
Del av E4:an crew 2010

Jag älskar Mallorca och de fantastiska vännerna jag fått där!

- jobbar som bartender på centrumbar.se

- Börjat plugga till massageterapeut på Bergqvist massage och friskvårdsutbildningar i Linköping.
Kolla gärna in bildbloggen på facebook. Jag kommer börja lägga upp bilder här med såklart.


Ja, det var väl det stora hela egentligen om vad som hänt. Den viktigaste delen kommer jag inte nämna i bloggen 

 
Just nu ligger jag i sängen och kan inte sova!! :(
Klockan står på väckning 06.30.. har dock varit tvungen att stänga av den för jag tror jag glömt sladden i Växjö så har skickat ett mess till en i klassen och ska kolla om jag kan låna hennes. Hoppas!!!

Jisses.. nu vatt klockan mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0