Jobb på Dreamhack

Jag, Elin och Sanna masserade VIP gäster på Dreamhack i går :)

Det var många som gick förbi och frågade vad det kostade och såg smått avundsjuka ut.
Man hade kunnat tjäna sig en hacka där.. något för framtiden kanske :)

Jag hade mina förutfattade meningar om dem som spelar dator dag ut och dag in...
meeeen den ändrades då jag fick min första kund (se bild längre ner i inlägget)

i väntan på buss med massagebänken,
rätt sliten efter jobb på klubben under natten...


De körde upp på cykelbanan.
observera att det är en parkeringsficka 30 cm till vänster om dem haha!


Riktig bra tavla ;)


VIP och VIP vatt ju inte direkt stek men de va roligt :D


jobba, jobba joooobba!! :)


Vilken bestämd kille haha!


En liten del av Dreamhack



Snackar med en ifrån försvaret.
Jag som så gärna ville göra lumpen innan, eller jag vil ldet fortfarande,
men mina idiotiska skador kommer inte hålla för det :(.
Han tyckte iaf jag skulle söka :)

Eller vad tror ni? ;)


Tittut :)




Blev sedan avskedsmiddag för Martina med familjen och sedan jobb.
Bilder kommer upp från det senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0