Dress for success

Vaknade upp av ett sms ifrån självaste Daniel Hovmästaren Thalén!

- 4 till som har lämnat possitivt besked :)

Det är såhär att vi håller på att styra årets fest med cocktail tema på nyårsafton i Uppsala
Än så länge har vi mejlat ut intressaanmälan för att sedan skicka den riktiga inbjudan till dem som visar sig intresserade. Än så länge är vi 15... men har skickat ut till många fler , så kom igen och svara nu för bubblan, skriv bara ja eller nej!

Kommer bli så bra detta. jag känner det långt ner i lilltån :)






Det finns dock ett stort MEEEEEEN!!!
Klänningen som jag tänkte beställa hem till nyår
har kollat på den i flera månader, finns inte kvar i min storlek!!!
Gaaaaaaah!!! Tänker banne mig mejla dem och fråga om den kommer in igen.
Love Love Love Loooooveee it!!





Jag älskar min klänning ifrån förra året,
men "lagen" säger att man inte kan ha samma klänning som förra året,
så det får jag lägga på hyllan tyvärr.




Nyårsafton i Oslo 2009
Stina, Jessica, Ida, Ingrid och Annie = Ni är mina guldstenar!! <3

















Fräsch shot!!



Den ska ner som vilken annan shot som helst :P SKÅL!!!



HAHAHA den smakade som den såg ut :P



Efter ett par shotar kan det se ut såhär... :D



Gott Nytt År!!!!!
Och ja, året har gått upp och ner, men jag får nog säga att som helhet har det varit fantastiskt!! :)





Det kan bli svårt att toppa förra årets bravader
men jag är helt säker på att vi kommer komma upp i samma nivå!!
KBK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0