Magaluff Reunion 2010

Då kör vi Magaluff reunion i bilder.. plus lite text!! :D


Jag började med att skriva mitt slutprov i anatomi som gick fantastiskt bra ;)

Hoppade på bussen i Linköping där Ida, Annie, Ahnna, Berget och Martin redan satt.
Drog vidare till hotell micro.. Blivit lite av en tradition.. 3:e året nu.




Klicka på bilden för att komma till Ahnnas blogg! :)





Starten kunde inte blivit bättre än att champagnen flödade på Soap Bar!
Tack Patte with crew :)


hahahahaha!!






Sedan gick vi vidare till Hells Kitchen
där festa vi vidare med Julle, Christian, Patte plus polare


lilla dockan <3


Dagen efter hängde vi på Waynes i ca 3 timmar. mysigt :)


Drog vidare till O´learys på centralen ..Där mötte vi upp Simpa...


... Sören + många fler . Annie är framme igen ;)


På båten och så kör vi!! Förkrök i Johans svit = spårat!!
Men så roligt vi hade! Älskar detta underbara folk!!


Vissa har det bra!!!











Klicka på bilden för att komma till Ida Camillas blogg! :)








Före...


...Efter


Jag trivs ;)






Hände sjukt mkt mer galna saker,
men de har fortfarande Ida Camilla Pederssen på sin kamera,
så vore läge att du lägger upp dem snart ;)


Tack för en underbar resa mina fantastiska vänner!!
Hoppas nu alla kommer till Uppsala på vår nyårsfest!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0