En morgon i Kinnarps Arena

Första praktikpasset för dagen hos Hv71 j18.
Intressanta fall idag får jag lov att säga.
Blir en sista runda dit ikväll med :(

Konversation med anton för en vecka sedan.
Anton - meen, erica är det sista gången du är här nästa vecka? :O
Jag - japp.. det är det.
Anton - Har du tårta med dig då? :D
Jag - hahaha... det kan jag väl ha :P
Anton - :D
Jag - ... förresten. är det inte ni som ska bjuda mig på tårta då? :P
Minns inte vad han sa sen hehe.



Trött tjej 07.15...



Min nya favorit kofta som älskade farmor har stickat :)


Inte så mycket action i Kinnarps arena 07.50 :P


Så fort jag klev in i arenan hoppade alla jounarlister på mig!!
Glöm inte köpa sportbladet imorgon! höhö ;)


Snart dags att massera första spelaren...


Mitt lilla tillhåll :)


Martin Thörnberg, Johan Davidsson, Adam Almqvist


André Pettersson - snygg? svar: Ja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0