uppdatering!!

Hej bloggen!!

Förlåt för mitt uppehåll. Det är ju som det brukar vara . skriver ett par veckor sen lägger jag ner. Men det har hänt endel saker som gjort att jag inte orkat skriva till dig trots att det har hänt väldigt mycket som jag velat skriva om.

Tänkte trycka upp lite bilder här om vad som har hänt under den senaste månaden och skriva en eller ett par rader till varje bild.. det låter väl bra? En snabb uppdetaring :).



Lillsyrran åker snart ut och besöker världen.
Därför hade hon och Josefin avskedsfest på Karlsson´s.
I bilder såg det ut såhär.








Tack Martina för en underbar kväll!!



Mamma kom upp och hälsade på mig i Linköping. Denna vecka bodde vi på vandrarhem.
Supermysigt och härligt att ha mor där!
Hade praktiskt prov den veckan och det gick galant.
(vi palperade skelett delar, ursprung- fäste - funktioner av musklerna i kroppen)
om någon där ute är intresserad av hur det går för mig i skolan :P







Tack för besöket Mamma <3





Nahe. nu ska jag dra mig till syster yster. Det kommer upp mer ifrån mina offline veckor ikväll :) så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0