Utgång i Linköping!

Här kommer en liten uppföljningen av min senaste månad :)

 

Det blev en spontanutgång i Linköping en torsdag med Lina och ett par vänner till henne :D.

 

Min underbara chef Isa ringde nattklubbsägaren på Platå i Linköping och satte upp oss på listan.

före i kön och fritt inträde gynnade denna kyliga natt och studentplånkan :).

Tack chefen!!

 

 

Väl inne på platå träffade jag på Fredrik R Ericsson. Alltid lika trevligt :)



Videon har nu släppts som han är med i, och han är ta mig sjutton läcker i den!! :)

Kommer lägga upp videon i kväll så kika in runt 20 snåret!

 

Ladies - Jag lovar en het blick och en body to die for ;)

 

 

Nu har jag Magaluf reunion och Ladies Night kvar att berätta om. det får ni dock vänta lite med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0