Personalmöte

God afton mina damer och herrar!

Jag har nu kommit hem från centrum där vi har haft personalmöte.

Kan då meddela alla karlshamnsbor som längtat efter att få träffa mig på juldagen
(.. öhhh ?!? höhö :P) att jag inte kommer infinna mig på Lorden eller Mingel i år.

Den dubbla lönen och spacet man har bakom baren lockade lite mer än trängsel på en nattklubb.
Men jag lovar att jag kommer och besöker er snart :)



Så härlig bild!!
Klubb ägaren står och sprutar ner barchefen med brandsläckaren!!
Jockes sista jobbdag innan säsong på Kos.




Vad är en brandsläckare när det finns Moët? ;)




Hv71 firar SM Guldet på centrum!!

Sämst bild på mig, men vad gör det när David Ullström lyser upp hela bilden med sin vackra hjälm :)





När man legat i sängen hela dagen kan det vara gött att få fräscha till sig lite
även om man bara ska på ett p-möte.



Nu är det Ensam Mamma Söker på tv3 med Rebecca
självklart med snacks såhär en söndagafton :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0