Farmor

Godmorgon bloggen!

Jag är åter igen på en buss, men denna gången till Tingsryd för att hälsa på farmor :D
Väglaget är katastrof, förlåt mamma och pappa, men jag har bälte på mig iaf :).

Idag har jag tänkt att vi ska sticka och puzzla! Ja, jag är Agda 75 och jag är stolt över det! ;)
Tycker det är mysigt att dricka te, äta en liten kaka och prata med farmor. Idag kommer det bli ännu mysigare med tanke på all snö som kommit.
Farmor har tagit upp oxkött från frysen. Kött, gräddsås, kokt potatis och svart vinbärs gelé MUMS (som Maria Montazami hade sagt)

Med tanke på att vi inte kommer vara något i Tingsryd i jul tycker jag att det känns bra att få säga godjul till farmor nu ist :)














Under tiden jag gör min praktik bor jag hos Johanna Åkesson i Växjö,
en dam vars familj och vår familj har firat nyår tillsammans varje år då vi var mindre.
Älskade den tiden!
Tack så mycket Johanna för att du ställer upp! Verkligen jätte snällt!!


Kommentarer
Postat av: mathilde

Hälsa henne att jag bor i min Pippi tröja:)

2010-11-25 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0