Happy New Year!!

Nyårsafton kommer jag spendera hos
-Becci mellan 16-17.30
-Pålles källare 17.30-22
-Centrumbar 22-04
04..?


Gaaaah längtar så!! Fick såna vibbar nu när jag skrev här ovan. kommer bli sååå bra!!
Jag känner på mig att jag kommer få ångest runt 21 för att jag måste gå till jobb. Men jag har alltid så roligt när jag jobbar på centrum så det kommer bli klockrent det med :).


Nedan följer 3 bilder från nyår 2009 med galna partyprinssor och prinsar..
de jag ska umgås med mellan 16 och 22 :)






Här kommer 3 king bilder på Joakim och Linus när de jobbar på Centrum, nyår 2009
I följande 2 bilder sitter dem i rummet där granen är placerad.









Nyår i Oslo 2009 med mina älskade snyggingar från Mallorca :)
Ingrid korkar upp innan bubbelbad i skymningen :)


Kos i bubblet


På väg till Skaldjursbuffé :)


Skåål!!


Vid 12 slaget :)

Från mig till er alla ett Gott Nytt År och en god fortsättning på 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0