I Made It!!

Ni kan nu kalla mig cerifierad massageterapeut :D

Fick igår reda på att jag klarat slutprovet. Wehey!!
Jag har lite på G i mina tankar, men de kommer jag inte avslöja riktigt ännu :)

Någon som vill ha massage? välkommen hem till mig :)




Jag Lina och Rebecka tog en sväng ut i Linköping dagen innan jag slutade skolan.
Tack Kosta för att vu fick låna din lgh :)

fina lina :)


social tjej...


rätt är det Rebecka! :)




Dagen efter vatt det avslutning med klassen på Park Hotell.
Det kändes myckt bra att få åka hem och verkligen stanna hemma!! :)
Saknar dock klasskamraterna som man kom närmre och närme in i det sista.








Trodde du va Grek Kosta... ingen grottmänniska :P

Tack ni alla underbara lärare på skolan och alla fantastiska framtida kollegor :)

Kolla in mitt plugg album på facebook för många fler bilder under min utbildningstid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0