Grattis Jessica på 25 års dagen!! (12 dec :P)

Jisses nu måste jag komma ikapp lite här!!
Har hänt och kommer hända endel så läge att uppdatera.
Nu när jag äntligen kommit i ordning med lägenheten kommer jag vara bättre med det också.

Mellan 11 och 13 dec var jag i Borås och firade Jessicas och Idas födelsedagar.
Min älskade Jessica Nordh har fyllt 25 år!!
Seriöst Jessi.. börjar bli en oldie nu ju ;)

Kärlek från hela mitt hjärta till ditt!!



Hela borås station skakade när fröken carlssons slängde sig på tutan då jag anlände :).
Började med en härlig middag på Tavernan, hem och svidade om förr party ---> Vimmel!!

Ni alla känner väl mig lite iaf och vet att jag är väldigt slarvig/glömsk.. jag glömde mitt kort hemma hos ida :-/.
Tydligen betalade jag hela kvällen.. med Idas kort haha!!

Ägaren som var bartender sa till ida dagen efter att han tänkte
"Jävlar.. den bruden är tät ass" Han började kolla på kortet och såg det stod Ida Carlsson gång efter gång hahaha!!

Men det är lite så vi jobbar.. jag betalade allt dagen efter.

GRATTIS I EFTERSKOTT SÖTNOS!

 

PANTERTANTERNA FÖR ALLTID <3

 

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0