min säng!!!

Nu har jag ÄNTLIGEN flyttat tillbaka till min älskade lägenhet i Jönköping.
Är så trött på att bo hos andra människor nu!!

Jag vill tacka!!...
...mina älskade syskon för att jag fått bo hos er när jag varit i Jönköping!
...Johanna, när jag gjort min praktik i Växjö!
...Lina, Ouliana och B i Linköping!
...Sebastian, för att du hjälpt mig flytta
...Far & Mor, ni finns alltid där!

GULD!!

Visste du att...
...jag är nu officiellt en massageterapeut :D
...sist jag sov i min egen säng var 10 juni :O
...jag har inte sovit en natt själv på ca 5 veckor...







Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Erica!



Skönt att du kommit hem till till lilla hem nu. Du är värd lugn och ro efter denna termin. Det du har presterat med de omständigheter du haft runt dig är otroligt bra.

Vill man så kan man ...



2010-12-18 @ 06:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0