Cash Flow

WEHEY!!

Trots förlusten igår börjar Nyårsafton väldigt bra!!

Dum som man är tar man ut minneskortet ifrån kameran och sätter inte tillbaka direkt när man fört över bilderna.

Nej för då lägger man det på ett annat för tillfället "smart" ställe som man vet att man kommer komma ihåg...just då ja!!! :O

Jag kommer aldrig ihåg mina "smarta" ställen... Idag gick jag igenom 6 väskor och 3 plånböcker innan jag gick på jackorna. Kollade i 5 fickor innan den 6:e "smarta" fickan.
Den är faktiskt smart. Liten med dragkedja, kan ju inte bli bättre? :)

Som ni förstår så låg minneskortet där iaf!! Wehey!!

Jag som ska på en hej dundrandes fest idag plus att jag åker till Dalarna imon,
vad skulle jag gjort utan kameran då :O.



Och vet ni vad. När man letar i 6 väskor kan man göra sina fynd ;)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur skulle det vara med att använda plånbok till pengarna :)). Där kan man även lägga sådant som minneskort om man inte sätter tillbaka det i kameran med en gång. Dök kvittot till telefonen upp med i ditt letande ...

Det är Erica det ... :-))

2010-12-31 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0