refresh!!

VASARRRUUUUUUUUU?!?!?!?!?!??! (hohohoh :D)

Hallo alla mina kära läsande!

Tänkte faktiskt att jag skulle putsa av tangentbordet och försöka komma igång med bloggen igen.
För er som inte vet ska jag börja i barskolan på Mallorca idag. första lektionen börjar om 25 minuter men jag vaknade lite tidigt så jag tog min dator och gick upp till E-fyran för att göra mig en frukost (ciabatta med tomat och salt som vanligt.. tomat är verkligen underskattat skulle jag vilja påstå) på min sista jobbvecka :(.

Sitter och snackar med pappa och philip nu på msn.. så hinner jag inte skriva så mkt här så får vi skylla på att de tagit upp min tid :P

Igår hade vi möte då vi presenterade oss för varandra. sen gick vi till GGBCH för en drink.. För mig vatt det bara alkoholfritt men undrar hur de andra mår idag.. en drink slutade med lite fler och några shottar.. vad jag såg iaf.
Känner mig lite som en outsider. Menar jag tänker ju inte sluta umgås med mina vänner här nere för att mans ka passa in med mina skolkamrater... Nahe.. Annie du kommer få dras med mig iaf :D.

Förresten så har jag haft den bästa sommaren i mitt liv! (vad jag vill minnas)
Mamma och pappa har hälsat på två gånger, lillsyrran och linus va nere en sväng. Vet att becc och ida med skulle vilja hälsa på om de hade haft möjligheten :).
Lärt känna en hel del nytt folk men det bästa har varit att få umgås med mina pantertanter i 4 månader. Ida, Jessica och Annie! Tack för att ni gjort min sommar , ni är guld!

E-fyran har varit klockrent! Jobbat i båda kök, servering och lite bar.. därför jag vill gå barskolan för att jag fått mersmak och tycker det är fantastiskt roligt :D.

Nahe nu måste jag ladda mina hjärnceller för ett fyra timmars pass av teori.
För er som vill veta vad man gör på barskolan och vad jag har för mig utuanför är mkt välkomna att läsa min blogg förhoppningsvis varje dag kanske även två tre gånger om dagen.

Ha det så bra och önska mig lycka till.. kan nog behövas!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0