Barskolan med mera

hej svejs i lingonskogen!

Idag har Zeke varit lärare för oss. Bra lärare btw.. Anders och Stefan är också väldigt bra! skojar och berättar verkligen så alla förstår.

Än så länge är det väldigt kul. mycket att ta in om alla coctails.. spritsorter och sånt. men man lär väl sig så småning om.. antecknar och tar in efter hand. Smakade på hur många vodka sorter som helst igår. blää.. det va inge höjdare. är ju inte så mkt för spritsmaken.

Flaringen va riktigt ball. lärde oss massa kul. snurra med flaskor och sånt. hihi :)

Igår kom Annie hem till mig vid 9.. kollade på film och käkade dippe. (jag somnade dock.. med tanke på att jag va ute till halv 8 kvällen innan var jag väldigt trött)

Nu sitter jag på E4:an och käkat fisk.. fy bubblan vad mätt jag är. om 3 timmar ska vi tillbaka till flairing salen..
Kul att lära sig något nytt. Är redan nervös inför alla prov och drinktävlingen. Blir så skakis när jag ska prestera.


Ikväll måste jag packa och städa ur hela lägenhetn. gaaaah kommer vara jobbigt värre azz!!
FLyttar in till Sebbe imon för att mitt kontrakt på lägenheten går ut. det blir billigare för mig och definitivt för sebbe.


Nahe.. ursäkta att inlägget blev lite tråkigt kanske :P.
men men. kolla gärna mina bilder på min FB.. har nog flest album av alla.. hihi

Någon osm sett Män som hatar jkvinnor? hört att det är riktigt bra. bästa film i svensk historia.. Ska nog kolla på den någon dag nu framöver iaf.


nu får det vara bra för idag.. lr nu..
Tack och hej makrill! (för det saknar jag här nere)

 

Läs även mina systrars och pappas blogg.. står till höger i fältet..

Pappa, Rebecca , Martina (tina har även en blogg med sin kompis Matte.. den finns på tinas blogg)


Kommentarer
Postat av: becca

du e lite sen. det har kommit en ny film efter män som hatar kvinnor. vi ska se den på bio i mon! första e bra iaf.. man blir förbannad när man ser den.. men bra e den!

2009-09-29 @ 23:25:21
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0