Händelserikt

09-05-27

Vill börja med att säga att jag är ledig fram till fredag klockan 19 för er som inte sett på FB :P
och då ska jag jobba kvällen :D überlycklig :D

1. lägenheten, flytt.
2. BBQ
3. Shopping
4. Familjen hälsar på
5. Lina och Amanda

6. Joakim Tübel

Jag har fått endel klagomål om att jag måste uppdatera min blogg. Specillt från mamma och Ida Carlsson :P.
Nu har det hänt lite saker sen sist jag skrev


1. lägenheten, flytt.
Lägenheten jag flyttade in i visade sig inte vara så fräsch trots allt. Väldigt fuktigt i luften så min brallor torkade inte på två dagar. det är knas om nåt!
Funderade på att flytta ut när jag snackade med mamma på msn, en timme senare var väskorna packade och jag va bostadslös. Fick tillbaka depositionen iaf vilket var bra. En natt på E-fyrans soffa är väl aldrig fel?
Sen kom ängeln Julle från himeln och sa att jag får bo hos dem till 1 juni då buffi kommer. Tack gode grabb!
Så nu bor vi i en fet lägenhet med varsit rum. Jag, Julle och Christian. Riktigt nice balkong med havsutsikt.
Hittade en ny lägenhet.. Ska bo i Juans gamla :). Jag och Ida ska dela.. kommer ju bli körsbäret på marängschwissen (lr hur det nu stavas).. aldrig sett ett körsbär på det iof. men aaa ni fattar. kommer bli underbart :)
Dessutom ska Nettan och Jessica Lind på grannar. 

2. BBQ
 Igår var de BBQ kväll på E-fyran. Jag stod och brazzade grillspätt hela kvällen.. (kan ju överdriva ganska mkt där )
Det va en bra kväl iaf.
¨
3. Shopping
Igår klockan 09.45 bar det av till Portopii med mina underbara vänner Annie och Jessica Nordh. Satt utanför och väntade på att de skulle öppna. Ullareds- eller reavarning på det hehehe.
Hittade en massa fint men fick sortera bort endel också. Är dock sjukt nöjd med mina köp!
slitna jeans shorts, två rockiga linnen (svart och vitt), grym bikini, och sist men inte minst. bampadaaaaaa.....SKOR! ;)
Höga fräscha skor.. fett snygga enligt mig :D.. man är väl inte dum och köper något man tycker är fult så..

Kom där ifrån redan ca 13 vilket va mycket skönt. Han åka hem och sova i 45 min innan jobb och BBQ kvällen.

4. Familjen hälsar på
Nu har mor och far bokat resa och Tina och Kristoffer. Dunderskoj att ni kommer och hälsar på!! :D
Becc och Alex... när kommer ni då? :)

5. Lina och Amanda
Imon kommer Lina och Amanda plus en till :D.. De ska bo i Palma men kommer in och gör Magaluf osäkert någon kväll iaf :P. Mamma har skickat emd lina lite grejer till mig.. visakort, kameraladdare, foton etc.
Ni är efterlängtade av endel pojkar här ska ni veta hahah :D
Ska bli kul att ses :)

6. Joakim Tübel
Helt knas va de! Stod och snackade med en kille mitt på blanka dagen så går en kille och en tjej förbi. Killen tar av sig solbrillorna och säger "Erica?!" och jag säger "men Jocke, gud va kul!!!" (hoppas upp i hans famn) hehe., Har gått med honom hela gymnasiet och så går han barskolan grupp 3 nu.. världen är bra liten :)

Nahe .. nu får det vara färdigbloggat.. kan snart lägga upp fler bilder när jag får laddaren.. Har iof några men orkar inte lägga upp. är så sjukt segt här. Ni får kolla på album #4 på Facebook. där är nya bilder :)

Kärlek till er alla!

XOXO

Kommentarer
Postat av: becca

jag vill se bilder på det du shoppat.



å vi får hoppas att vi också kan kkomma ner! hur länge stannar du??

2009-05-27 @ 19:57:44
URL: http://rronnysdother.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ditt visakort har inte kommit än. får skicka ner det till dej om du skall ha det innan vi kommer. Annars får vi lösa det med pengar på något annat sätt.

2009-05-27 @ 20:01:31
Postat av: Anonym

Det va på tiden man fick ett livstecken frpn bloggen ;) Ta det lugnt med småtjejerna nu när dem kommer ner hehe. Sakanr dig pusss

2009-05-28 @ 17:09:01
Postat av: AKLESUTGN

Glöm inte bort att VI kommer snart!!!!!

2009-05-29 @ 08:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0