Hejdå

09-05-21

Idag 09.30 lämnade mina kära vänner Lii och Salle Magaluf. Kommer sakna er som tusan!!
 


Sov typ 3-4 timmar för att gå upp och säga hejdå och sen packa ihop det sista för min flytt till nya lägenheten.

Lånade pengar av e-fyran för att kunna betala dep och hyra direkt och få nycklarna.
Iom att mitt kort har blivit stulet kan jag inte ta ut någe pengar.
Gick ner till hyresvärden och räknade upp pengarna.. jaha?!?! fasen. det fattades 142 euro :S.
Tänkte att jag kanske kunde få lägenheten iaf med tanke på att jag ändå gav dem 400 euro men icke.
Fick vänta till 14 för att få lite mer cash... då hade de inte tid att ge mig nyckeln så nu står mina väskor där i ett förråd.
Han som egentligen har hand om det kommer 16 och går hem 20. Så Martin (min chef) ska gå och lösa ut nycklarna åt mig sen. snällt :).

Igår fyllde Johan 25 år och vi som jobbar på e-fyran köpte honom en liten present. Ed Hardy tischa blev det.
Sången avbröt han haha. Grattis till dig Johan!! :D


Dags att jobba. va på stranden och badade innan med .. huuuur skönt som helst :D

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med den nya lägenheten!Hoppas på bilder.

Skall jag sätta in pengar på något så du har betalt till E-fyran?



Har du satt upp oss på lägenhet när vi kommer?

2009-05-21 @ 16:13:52
Postat av: Anonym

Ska dom inte komma tillbaka snart då?

2009-05-22 @ 01:52:19
Postat av: Junior

När bestemmde du dig för att sluta blogga?

2009-05-27 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0