One week in the sun

09-05-11

Så ja!
En vecka är avklarad i Magaluf. Jag trivs som fisken i vattnet.
Fick nyss en glad nyhet också.
Johan sa att det kommer en kille som ska provjobba i köket.
Jag blev lite rädd först.. jaha tänkte jag.. ska ni skicka hem mig då?
Men då säger han att de vill ha mig ute på kvällarna så jag jobbar mellan 19 & 03.
Hade varit hur kul som helst att plocka lite glas,  ta beställningar och skratta med turisterna.
Då hinner jag även sola och träna under dagen. Toppen i knoppen!!
Men vi får se hur det blir.

Igår va invigningen på Den Glade Viking. En skandinavisk bar.
Mycket trevligt :).

Hmm. något mer som hänt?.. njaa... längtar till min rara Ida kommer ner!!
Sååå kul att få umgås med dig.. Ligga i sängen efter utgång och bara snacka roliga och jobbiga saker.

Här kommer lite bilder från igår och för går. Jag har KUL!!! :D



     

MOAHAHAHAHAHAHAH!!! KIM DÅ!!


     

Gårdagen
   .
  
  
   
(mkt lila på mig hihi)


Sitter och pratar med mamma via mick nu.. inte för att vi sägr ås mkt. men kul ändå :)

Nu ska jag kila tänkte jag...sköt om er så hörs vi snart. Glöm inte kolla alla bilderna på Facebook

XOXO

Kommentarer
Postat av: Micke

Posarn! ;) vad vore ett liv utan poser? ;D

2009-05-12 @ 03:18:48
Postat av: Idaaa

Ååh jag saknar dig oxå men vi ses ju snart då blir de massor av roliga veckor ihop :) Miss u all!!

2009-05-12 @ 20:55:34
Postat av: Korven

Är det seriöst mellan dig och Pyllen?

2009-05-14 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0