Mallorca

09-05-06


Så nu har jag tid.. egentligen vill jag inte sitta här för att det är sååååå fint väder ute... ska träna lite tänkte jag..
Ska dra allting kort

Flygresan gick okej. sjukt dryg personal på kastrup bara.
Jobbet går bra. kör bara köket nu.
Lägenheten är okej.. förra året va ju sjukt mkt bättre.  nu ska de höja hyran så vi funderar på att flytta..

Här kommer lite bilder ist.. Ursäkta att jag är tråkig
som vanligt finns fler bilder på FB.
Har fler bilder men glömde sladden i lägenheten så det komme fler senare.

Han inte borsta tänderna innan så fick ta det på flygplatsen :P

   




Tjejerna på bilderna bor jag med..kock kollegan i mitten med mig :)
   
   

Va hurtig och sprang 40 min :)


XOXO



Kommentarer
Postat av: catrin

Fjällstugan ju!!!!! hehehe

2009-05-12 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0