Ledig dag

09-05-12


Idag är första dagen jag är ledig. Sitter på E-fyran med Annie, Lii, Erik, Salle och Kim..
Blev ett internet café här nu hehe..
Sitter och chattar med varandra när vi sitter 30 cm meter ifrån. höhö

Ja.. Ni tänker väl nu att jag borde vara på stranden under min lediga dag.. .Men självklart är de mulet :(
På ett sätt känns det helt ok... .. då slipper jag känna att jag måste ner till stranden :).

Ikvälls ka vi ut och käka. Alla som är något :P det vill säga Jag, Annie  och Lii ;)

Igår blev det en sväng ut i vimmlet. Täntke ha filmkväll men blev klänning och klackisar ist.
Bilder.. jajemen.. självfallet.. här kommer :)



 
  

Klockan 10 idag fick jag och Erik för oss att käka glass:)..
Trodde dock att klockan va 12..
Mycket gott och trevligt.. :)


 


Nu ska jag, Annie och Lii gå hem och kolla på "I´m just not that in to you" :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin Mattsson

Nej jag är inte alls avundsjuk på dig:P

2009-05-12 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0