Jag trivs

09-05-07


Sitter på E-fyran just nu.. tänkte läge att surfa lite.

Idag va det första after beach partyt.. jag jobbade dock så gick ner en vända i slutet..
tog inga bilder tyvärr.. va inte så taggad..
men tog flera igår så lite ska ni allt få.

Vill tala om att jag saknar familj och vänner men har bra umgänge här så det går bra iaf.
Fått en bästis. Salle heter han. höhö. sjukt kul. superduper kille iaf!

Kanske ska flytta med.. annie ska flytta ut coh lii kanske åker hem.. 
läge att jag och Ida skaffar en lägenhet för två när hon kommer ner. skulle vara guld! :)

Vill att det ska vara lågsäsong hela sommaren. högsäsongen är bara jobbig..
nu ska ni få lite bilder.. kolla fejjan för fler

Här har ni Salle :)


   
     
   



Ta hand om er alla mina trogna läsare!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att höra och se från dej. Bra att du trivs. Men har du den nya dyra kepsen på när du jobbar???

2009-05-08 @ 05:51:36
Postat av: Jenni

är han salle från gävle va? eller sandviken? hoppas du har det toppen annars lillkocken :) kram!

2009-05-14 @ 23:50:42
URL: http://jenni.blogg.se/
Postat av: Linus

Asså det där ser inte okej ut erica:S det ser sjukt jobbigt att bara stå så där och sen ser det inte så hygieniskt alls:D

2009-05-21 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0