blandade känslor

09-05-30

Nu är det mycket som händer. Roliga, tråkiga och knasiga saker på samma gång. Börjar med det tråkiga




Tänker inte gå in på namn lr ingående detaljer vad det gäller tråkigheterna men iaf så ska du veta att jag tänker på dig
och jag vet att allt kommer gå bra! Du är stark och kommer klara dig igenom den här tiden tillsammans med dina nära och kära. Vi kommer och hälsar på dig på tisdag, då ska du få dina marabou chokladkakor också :) <3



Det roliga är att Lina, Amanda och deras kompis Martina ifrån Västerås har kommit hit.
Igår blev det party party i Magaluf och vad jag vet var det en lyckad kväll för damerna iom att de kommer in ikväll också ;)
De såg lite smått chockade ut när de fick se hur vi jobbar här nere hehe.

En annan rolig sak är att Ida kommer imon! Det kan ju bli huuuuuur bra som helst :) Längtar!!



Den knasiga saken är att när jag vaknade upp i morse av ljud ifrån vardagsrummet stod det två stora negrer där. Kan ju blivit livrädd haha. Sen såg jag Robin och Christian och pustade ut hehe. De skulle tydligen ha lite efterfest bara :)

En knasig sak till är att jag slängde 13 soppåsar idag som varit inne i lägenheten.. kanske är mer äckligt än knasigt?
Men egentligen kanske det inte är så äckligt med tanke på att det va typ 11 påsar med vattenflaskor. Och det är ju bra att vi dricker vatten :)



Nahe, nu ska jag sova lite innan jag ska göra mig redo för utgång. Jobbar kväll imon vilket ska bli toppenskönt!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0