Östergötland?

09-03-25

Jag har tänkt att åka med Hallby till Aranäs för att heja fram dem till första segern i kvalet mot 1:an.
Meeeeeeen..idag när jag jobbade kom jag i lite andra tankar.
Jag vill ju så gärna träffa Therese!
Så nu har jag värsta bra planen :D


Fredag - Fredrik har fest på Hugos i Motala.. Heineken night!
Har aldrig varit på någon av hans fester..Alltid krockat med något annat.
Och denna helgen gör det faktiskt inte det, så det är läge nu!!
Lördag -  drar jag vidare till Linköping och Therese!
Söndag - The City vaka med Dari!


Skulle ju kanske träffa Hanna i aranäs...
men har lovat Therese sååå länge nu och vi ses allt för sällan.
Hallby lirar hemma mot dem nästa helg så kan kolla då iaf.
Hanna.. Vi kommer ses snart iaf :)

Jaaa. så får det nog bli!
 Östergötland för hela slanten!! :D


Fredag                       Lördag                        Söndag

       
       
  
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0