"The City" marathon

09-03-29

Hela min helg har varit klockren rakt igenom.
Nu är klockan 23 på söndag kväll och helgen leder mot sitt slut.
Söndagen kunde ju inte spenderas bättre än med 6 timmar "The City".
Hatar verkligen Olivia.. hon är ju bara sååå kall och okänslig.
Gör allt för att komma dit hon vill och bryr sig inte om hon sårar någon. Blää för henne!

Dari kom hit vid 16.30.. jag har varit extatiska för den här dagen hela veckan :D höhö.
Efter några avsnitt blev vi hungriga.
Jag gick ner till Willys och köpte lite ingredienser till tacos.
Bara så ni vet hjälpte Dari inte till någonting!
Han satt bara och kollade på innebandyn och lät mig sköta krubbet.
(han bad mig skriva så ;P.. "ingen får veta att jag hjälpte till" :D haha)

Här får ni iaf några bildbevis :)



Lycklig var han också :D , jag har en knasig paprika på näsan längre ner :P



   

       

        

XOXO

  

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

fick du ligga då elle??

2009-03-30 @ 10:07:20
URL: http://annaviktoria.blogg.se/
Postat av: erica

hahahhahha!! what? tänkte.. "vem fasen är du?" em gick in och kollade :P. Vi är bara vänner så svarat är nej. :)

2009-03-30 @ 19:59:57
Postat av: Anna-Viktoria

ae de synn faktiskt :) då missa du nåt :( tihi

2009-03-31 @ 10:04:23
URL: http://annaviktoria.blogg.se/
Postat av: erica

haha lugn nu. jag är inte ute efter nå ligg. visst han ser bra ut men vi umgås som vänner och tycker det är kul så :)

2009-03-31 @ 10:18:41
Postat av: Jessica

men hallå...jag då????? hihihh såg att ni hade mysigt utan mig så då går det bra...hahahahah

2009-03-31 @ 14:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0