Nöjd :D

09-03-23


Just i detta nu har andra peridoden startat mellan Hv71 och Frölunda.
Jag sitter bänkad hemma hos Tina och Kristoffer. Gött at de har kanal plus :P

När jag kom hem från jobbet han jag tänka endel
på vad jag skulle göra av de två timmarna innan hockeyn började
1. Dra till gymmet
2. Nääää orkar inte dra dit själv
3. Hmmm kan ju iaf gå ut och gå en lång runda
4. Usch va trött jag är.. lägger mig i soffan ist.
(satte igång teven med "Du är vad du äter")
5. Aldrig i mitt liv att jag ska ligga hemma och kolla på detta!!
Ut och bränn kalorier ist!!


Jajemen. Då va de klart. Långlöp fick det bli.
Sprang upp mot Stadsparken och sedan runt Munksjön..
Uppskattar det till ca 8 km.. lr vad tror ni Jönköpingskännare?
Sjukt nöjd över mig själv vatt jag iaf :)


(JAAAAAAAAAA!!!! 1-0 till HV i periodpaus 2!!! :D)

Upp till Tina..lagade kyckling med pasta och avokado.
Till efterrätt blev det en nutellamacka med smör :P
Kan ha varit 4 år sen jag åt nutella...
Borde vara oftare :)

Körd + nöjd efter löpet
   

Nutella är gotteligott gott

 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0