Hockeykväll

09-03-26

Rebecca och Alexander är här och myser tillsammans med mig i soffan.
HV 71 leder över Frölunda med 3-1 i den fjärde semifinalen. gött mos!!!

Bjöd gästerna på kycklinggryta med tagliatelle och honungsrostade morötter
(för att det ska låta lite snyggt ;P)



    





Tänkte färga håret i den andra periodpusen :)








Har tänkt att ta kort på min goda lunchsallad flera veckor nu...
men för första gången under 4 veckor åt jag varm mat på lunchen
gulasch soppan såg dundergod ut.. och kan ju säga att det var en klass för sig :P
Och idag kom jag ihåg att jag skulle ta kort.. så fick bli på soppan då ist hihi
Kanske inte så kul iof, vilken tur att jag har makten över min egen blogg :D








Blev mycket matsnack i detta inlägget.
Men nu är det fokus på matchen!

Citerar i detta nu:
alex "woooohhh, fight, fight, fight!!!"
becc "Undrar vad dem säger, - det var han som började" (med pipig barnröst :P)
alex "wooåååhh, nu är de slagge igen!!"

höhöhö :P


 XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du bara när dom vinner? utan Davidsson och Tedenby är dom ingenting.. :)

och Liv´en förstås..

2009-03-27 @ 00:59:44
Postat av: erica

hehe jadu, det va faktiskt en bra fråga.. jag är väl en optimist som inte vill ha allt för mkt negativt i min blogg ;). men lovar dig att skriva nästa gång de förlorar.

2009-03-27 @ 09:18:10
Postat av: Anonym

Haha men du, ofta de är något negativ när dom förlorar ;)

2009-03-27 @ 16:23:58
Postat av: erica

hahaha!! vem är du egentligen? :P

2009-03-27 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0