Mor & Far

09-03-01

Väl uppe i Trollhättan var det givet med en härlig vinterpromenad längst med sjön.


När vi kom fram till hallen igen stod pappa och mamma där . .höhöhö :P
De blåste oss!!!
Sa att de skulle till Helsingborg men ist åkte de till Göteborg för att kolla
på någon imitatör, bo på Gothia hotell och sen kom de då som sagt
till Trollhättan för att Heja på Martina och Hallby som för övrigt vann matchen :D


Jag, far och mor va sedan ute och åt en härlig middag, gick till VIP för lite godis och en rulle :)


Pappa lär inte sovit så gott..
sov på min soffa med en liten filt...
ja visst man kan tycka synd om honom.
meeeen han hade faktiskt en madrass
han hade kunnat pumpa upp geom
att sätta i kontakten :P
Lilla pappsen vaknade med feber och
har bara legat ner hela dagen stackarn :(.


Jag och mamma åkte
iväg och fixade lite ärenden.
Blev en skjorta och en tröja :)
Åkte sedan upp till Lerhagen för
scones och mamma blev klippt.


På vägen hem stannade vi och köpte en massagebänk! :D
Så ni som har lite stela muskler eller bara tycker ni förtjänar
lite massage är välkomna hem till min egen lilla klinik  på Torpa :P
Och är det någon som absolut insisterar på att ni
ska få massera mig är ni mycket välkomna också :D

Tack så mycket för helgen!!

Tyvärr går det inte lägga upp några bilder. men förhoppningsvis kommer det inom kort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0