I mitt hjärta

09-03-21

Om och om igen får jag det bekräftat.
Mina vänner och familj är allt i mitt liv.
Jag är så lycklig att jag har så bra
människor runt om kring mig.
skrattar med mig
stöttar mig
tröstar mig

Det finns de som kommer in i mitt liv med stormsteget.
Livet är underbart för en tid...en väldigt kort tid..
Jag svävar på moln innan blixten slår ner.
Då finns alltid mina vänner nära för att rädda mig ur situationen.
Ni finns där idag,imon och om 10 år.
Med hjälp av mina vänners goda råd och förståelse
kommer jag undan blixten med bara några skrapsår.
Och tar mig vidare genom livets prövningar
med huvudet högt


Ni är ovärderliga, Jag älskar er alla!
Ni vet att jag finns här för er om det är något..




XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0