Magaluf <3

09-03-25

(klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Klockan är 01.30 och jag kan inte sova...
Under en halvtimme och har jag vridit och vänt på mig i sängen.
Tankarna flyger om kring i min hjärna som yra höns.

Jag har äntligen ordnat med fbilderna jag ska sätta in i mina fotoalbum från säsongen 08 i Magaluf
Tog mig äntligen i kragen och har de senaste 3 timmarna suttit och bläddrat igenom
ett 20 tal album på facebook för att göra min tripp fulländad..


När jag ser bilderna väcks många minnen till liv..
bra minnen..
underbara minnen,.
minnen jag vill uppleva igen.

Jag saknar människorna, solen och glädjen.
Att träffa nya människor kan vara något av det bästa jag vet.
All cred till mina vänner här hemma såklart!! Ni vet att jag älskar er :).
Men att få vänner för livet genom att åka till ett annat land och jobba är underbart.

Nu mer än någonsin vill jag tillbaka och köra stenhårt en säsong till! 
Vill skapa nya minnen och kontakter.
Vill dela mina minnen med Annie, Ida, Kerstin, Ellinor,
(Stina om hon ska jobba) alla på E-fyran och andra workers!!
Det blir ett speciellt band mellan dem.
Man blir som en enda stor familj som står upp för varandra i vått och tort.

Sitta på E-fyran och surra lite..
dra sig vidare för lite gemensam dans på Den Glade Viking
För att sedan avsluta kvällen på Grabbarna Grus Beach Club

En fajitas på Chili lounge skulle sitta fint med :)

Jag vill vill vill!!!


Mina Chefer Johan, Rikard, Martin och jag


Piratbåten. Mackan och jag


Mina älsklingar Ida, Stina, Annie


Maskerad på GG Beach Club


Jag som Hulken på DGV:s bartömning


Jag, Kevin, Stina i Portals


Utsikt från vår balkong


XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0